21 Aralık 2012 Cuma

Yusufeli'de Eğitim Değerlendirildi

Yusufeli ilçesinde 2012-2013 eğitim-öğretim yılı 1. dönem değerlendirme toplantısı yapıldı.
Kaymakam Cumhur Duran başkanlığında Halitpaşa Ortaokulu toplantı salonunda yapılan toplantıya, İlçe Milli Eğitim Müdürü Rüstem Şahin, Şube Müdürü Necati Karataş, okul müdürleri ve öğretmenler katıldı. Yusufeli haberleri.
Kaymakam Duran, toplantıda yaptığı konuşmada, görevi süresince eğitimin hep önceliği olduğunu, başarının artırılması için elimden geleni yapmaya çalıştığını belirterek, "Öğretmen arkadaşlara kapım hep açık oldu. Eğitimde sorumluluk tek taraflı olmaz, bu yüzden özellikle aile faktörünü eğitimin içerisine çekmeye çalıştık. Bu yüzden veli toplantılarına çok önem verdik, bizzat 26 veli toplantısına katıldım. Öğretmen arkadaşların gerçekleştirdikleri ev ziyaretlerini önemsedim ve destek verdim" dedi.
İlçe Milli eğitim Müdürü Şahin ise Yusufeli'nin eğitim öğretim aşamasında her geçen gün kaliteyi ve çıtayı biraz daha yükselttiğini ifade ederek,
"Kaymakamımızın desteğiyle bu, biraz daha hız kazandı. Okullarımızın birçok ihtiyacı çözülmüş durumda, artık bundan sonraki hedefimiz çıtayı biraz daha yükseltip başarıyı artırmak" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder